Annonsekampanjer

Gode annonser fanger oppmerksomheten og interessen til kundene. De leker med trender og er akkurat den rette blandingen av interessant og underholdende. I tillegg treffer de rette folkene til rett tid og på rett sted.

Men hvordan lager du en god annonse og hvordan får du mest mulig for pengene? Dette er noe våre digitale markedsførere er eksperter på og noe vi ønsker å hjelpe deg og din bedrift med å få til.

Image

Annonsering i Google

Google, Google, Google – søkemotoren som gjør alle andre søkemotorer til skamme. Det er her de fleste går hvis de skal søke opp noe på nett, og det er på nett folk søker disse dager. Det er derfor viktig å møte kundene her og være synlige på de rette ordene.

Kreativ Industri jobber aktivt med Google og annonsering for å finne de riktige ordene for din bedrift. Vi hjelper deg med å etablere områdene du ønsker å være synlig på og lager annonser med din bedrift og dine kunder i tankene.

Image

Annonsering i sosiale medier

Facebook og Instagram – to gode venner som de fleste av oss bruker mer tid sammen med enn vi liker å innrømme. Det er derfor ikke så rart at dette har blitt en av de viktigste arenaene for markedsføring av bedrifter. Facebook-annonsering handler både om å forstå hvem målgruppen deres er og hva som skal til for å fange oppmerksomheten deres. Vi lager annonse-kampanjer med både kreativt og informativt innhold som hjelper deg å treffe de kundene du ønsker å nå.

For bestilling eller spørsmål om annonsekampanjer, send oss e-post eller ring

E-post
Ring oss

Våre digitale markedsførere
Lone er gründer av Kreativ Industri og har i mange år arbeidet med markedsplanlegging og markedsføring for bedrifter.

Andreas er sertifisert som Digital Marketing Associate hos Facebook og har bred erfaring innen digital markedsføring. Tidligere har han blant annet vært markedssjef for Alta if.

Ingrid Birknes Langhelle har utdannelse innen kreativ skriving og har bred kompetanse når det kommer til produksjon av innhold til nettside og sosiale media.

Merete Reginiussen har ti års erfaring som journalist og videojournalist og har arbeidet mye med sosiale medier og hvordan skrive bra for nett.